15 september

2010-09-15 @ 11:26:43

Tänkte röra min röv till öppna förskolan och beställa en tid till fotografering på mig, vic & Joel :) Det som var i tidningen blev inte bra för Joel var nyvaken och grinig och jag hade på mig en svart tröja så man inte såg mitt långa hår haha :D Men nu ska vi ta ett nytt kort. Ska bli kul :) Hoppas inte alla tider är tagna så det är därför jag ska springa ner dit :) Om bara lillen kunde somna så han inte är gring och trött när han är där. Det är ju inte kul om man går dit och han vill sova! Nej men nu kom älskling hem och är sjuk. Nu blir det städ! Hörs♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!