Vilket rikspucko.

2010-10-26 @ 20:11:45



ääääälskar Coop för där har de inte bara mat - de har allt! Allt allt allt and I love it!
Egentligen skulle jag vilja packa med mig en sak av allt som fanns där, men de går ju inte :P
Dessa fick iallafall följa med hem.

Jag gick till Timjan idag ändå. Det är så skönt när jag väl är där, men det som är skönast är att jag inte behöver låtsas. Jag behöver ingenting. Jag kan bara vara mig själv med de andra mammorna i gruppen - som jag förövrig älskar. Vi är alla så olika men ändå så lika. Skulle jag sett vissa av dem på stan skulle jag tänkt " Där går de med sin perfekta vagn och sitt pefekta liv" Tänk så fel man kan ha. Jag älskar att de inte dömer mig.
Det som är jobbigt med Timjan är att jag måste rucka på Joels mat och sov schema. Det är jobbigt.

Idag tog jag faktiskt spårvagnen dit. Jag vågade!
Jag hatar egentligen när det är mycket folk och jag kan lova att mitt tålamod sattes på spel.
Jag och en tjej satt där vid vagnarna och de får bara plats 3 st vagnar där. Vi var då två.
Det kommer en jävla idiot som är helt jävla dum i huvudet mamma och bara trääänger in sin tvillingvagn. Hon kör på min vagn och tränger in den andra tjejen i ett hörn. Hon är ju inte så pass intelligent att hon fattar att hon inte får plats? Hela vägen får vi alltså trängas och jag frågade henne " hur fan vi skulle komma ut" Men hon fattade inte vad jag sa. Hon kunde ingen svenska. Bra där! Vilket jävla pucko det där var alltså och det som gör mig mer irriterad är att det ena barnet är typ..5? Lär barnet gå och skaffa en enkelvagn istället för att köra på min..

Just därför hatar jag att åka spårvagn..


Kommentarer
Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Lottar bl.a ut Britney Spears nya parfym!



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-26 @ 20:29:12
URL: http://millahoman.blogg.se/
Emma Roodla - Foto

okej ja men gör de!! ska bli super kul :D!

2010-10-26 @ 21:04:43
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. superkul att du är med och tävlar om parfymen :)



jag är själv med i en tävling och skulle behöva din hjälp. Det tar bara en sekund.. Skulle du kunna rösta på min outfit här? klicka på länken och sen på rösta. Det skulle vara guld värt.Man kan rösta varje dag!

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=403&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE



2010-10-27 @ 10:41:14
URL: http://vadfanskajagheta.se
W - ung 3barnsmamma & Fotograf

Timjan är det någon öppen förskola? =)



det är väl inget konstigt!!

jag skulle inte heller vilja att några av mina barn kom på min födelsedag, det är ändå ens egna dag som är egnat åt sig. :)



vaa, det borde ju vara tvärt om, så är det här iaf, man är dum för att man är ung mamma. :/

kramar.

2010-10-27 @ 13:00:37
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!