22 Oktober

2010-10-22 @ 20:56:58


Joel 2 Månader. Älskar den här bilden jag tog på han!

Joel sover och jag sitter här och ser på idol som är SKIT. Så jävla tråkiga låtar! Och inget annat på Tv:n heller! Dör. Och Minnah har kommit tillbaka. Lite sjukt eftersom man redan har röstat ut henne en gång! Lite småsur över det.. Sen har jag så jävla ont i min käke med, vet inte ens vad jag har gjort? Käkat för mycket godis kanske? Lillen somnade vid åtta igen! Bara han inte vaknar halv sju imorn bitti igen :( Men då får jag glatt gå upp med han!:D

HAHAHAHA. En sak hände förut som var så sjuk att jag nästan skrattar ihjäl mig.
Efter träningen drog jag till ICA med lillen (Victor mötte upp mig efter) och jag köpte med mig lite mat till Joel (läs: 199894650 burkar) och lite godis till Idol.
När jag sen nästan är hemma så blir jag så sugen så jag plockar upp en Godis och precis när jag stoppat den i munnen så får jag ett SMS där det stod : Spotta ut det där genast!
HAHAHAHAHAH
och jag blev så jävla paff och vände mig om fort som fan. Men inte fan stod hon där -utan hon kände bara på sig att jag käkade godis. Det var jävla pinsamt haha! :D


Kommentarer
W - ung 3barnsmamma & Fotograf

hahaha ähh läskigt det där :D Synsk =)



jahaa! men då är det väl bara tryggheten för att somna på natten , men det är ju så ammar du inte på dagar osv så sinar mjölken ganska fort.

men då äter han väl på natten?



nää vi känner på oss det och jag ser och känner ganska säkert att det är en grabb på alla symtom och magväxten osv. =) blir häpen om det är en flicka haha



kramar.

2010-10-22 @ 21:40:42
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Lina

halkar in Åh vilken fin blogg du har :) Hoppas det är OK att jag lägger till den bland mina favoriter? :p



Var gärna med i tävlingen på min blogg, där du kan vinna ett presentkort på 300 kr hos SUMOpix.com - kanske en canvastavla eller ett personlig förstoring, som du kan ge bort i julklapp?



Ha en underbar kväll! Kram L

2010-10-23 @ 19:53:03
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!