Shit, vad dagen gått fort.

2010-10-23 @ 21:30:46


Joel 2 månader

Hej hallå!
Har inte haft tid att sitta vid datan idag! Har inte mått så bra heller. Sov 2 timmar i eftermiddags och det kändes som jag hade sovit för mycket. Ni vet ju hur man blir då? Tung i huvudet, typ.
Gick ut med Joel och testade den nya åkpåsen och han satt så lugnt och stilla. Skönt för han, nu när det är så kallt så räcker det inte bara med en extradyna eller vindskydd. Vi fick den på Joels "baby shower" och nu ska den användas flitigt i vinter. Snön har äntligen kommit och jag älskar det. Jag blir så lycklig. Jag trivs med Höst & vinter.

Har gjort en header till min lillebror men jag vill visa han den först innan jag lägger upp den här. Men om han tycker om den ska ni få se den! :D Blev ganska stolt eftersom jag inte är nån "photoshop" människa. Men jag använder mig utav GIMP. Svårt som fan i början, men man lär sig sakta men säkert. Nu ska jag sitta lite vid datan för lillen har somnat, sen blir det att moppa lägenheten. Får se om jag lyckas hålla mig från att titta på DH. Hoppas jag kan vänta tills Tisdag- men vi får se.


Kommentarer
carro

Nu får lillasyster snäll ta och tala om för sin storasyster vad dh är för något för storasyster fattar noll?

2010-10-23 @ 22:32:31
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!