Pjuh.

2010-10-24 @ 00:11:33

Trots att jag var dötrött så gick jag ett varv i längeheten (läs : 1000 ) och plockade lite disk, vek ihop kläder och moppade. Så nu känns det fräsch. Vill egentligen öppna upp balkongen så det kommer in frisk luft, men igår såg jag en fladdermus så jag vågar inte.. Asså den lät som en kåt råtta, typ. Blev jätterädd faktiskt :(

Medans jag gick och städade så tänkte jag på hur jag skulle vilja att det såg ut här hemma. Jag har sån knasig stil. Förr älskade jag vinröda väggar, Och indiskt inspiretat. Nu har vic smittat av sig med sin moderna stilrena stil. Så jag är lite splittrad. Vardagsrummet är ju ganska mysigt och "indiskt" medan köket är stilrent.
Sovrummet är bara en enda röra och jag tycker inte om det - alls.

indisk inspirerat


Detta är mer Vic's stil..



Nej, nu ska jag surfa runt lite på Aftonbladet sen hoppa i säng.
Så läskigt att sova när det är mörkt bara, jag hatar att Sova själv.
Man borde inte få jobba natt, det borde vara förbjudet ;)


Kommentarer
ida♥

sv; hej vad gör du? :)

2010-10-24 @ 02:13:41
URL: http://idanelson.blogg.se/
vajse

du är ju taggad på FS! :D vad förvånad jag blev när jag såg det :O <3

2010-10-24 @ 03:28:57
carolina

så vill jag ha det i mitt sovrum när vi flyttar ut till landet. jag har alltid tyckte om den stilen och aldrig idiskastilen.Men jag tycker att ni har det så fint hemma.

2010-10-24 @ 09:51:53
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!