mina syskon ♥

2010-10-23 @ 00:48:44



Ligger här i min ensamhet, Vic jobbar och Joel ligger brevid sängen och sover och jag har kurrat ner mig bland täcken och miljontals kuddar - själv. Pratar med mina båda syskon på pappas sida. Danny & Melanie.
Sitter och håller tillbaka tårarna. De känner ju inte ens mig, vi känner knappt varandra - och vi som ska vara syskon. Jag tänker inte sitta och säga vems fel det är att vi inte har kontakt. Men man kan ju lägga ihop pusselbitarna själv. Lillebror skickade en bild på sig själv ( Vi bor i samma stad) Och jag kände knappt igen han. Han har blivit lång, han har fått muskler, han har verkligen vuxit till sig sen jag såg han sist. Vet inte hur många år sedan.
Melanie, min lillasyter träffade jag över en lunch i somras. Fattar ni? en lunch. Jag skulle åka till min mormor och åkte förbi hennes stad. Jag vill kunna vara hennes förebild, jag vill att hon ska prata med mig om det är något bekymmer eller om hon bara vill prata. Jag vill kunna krama om henne. Men kan jag det? Nej!

Jag skiter i om vi är "halv" syskon. OCH!? De är ändå mina syskon. MINA syskon. Det finns inget värre än när folk säger "ååh men det är inte min riktiga syster! Vi har bara samma mamma/pappa"
????????????

Jag är bara så arg över allt det här, så arg och ledsen att jag inte är så nära mina syskon som jag vill. Jag älskar dem, men jag vet inte om de vet om det. Jag säger det, men vet inte om de verkligen förstår att jag menar allvar.
Nej, nu sätter jag stopp för det här. Jag vägrar gå och lägga mig gråtandes.


Kommentarer
Mella

Jag vet att du älskar mig, men de är svårt att fatta igentligen, eftersom vi är så långt bort från varan, aldrig träffas.

Men jag älskar dig o danny sjukt mkt ! <3

2010-10-23 @ 15:37:20
URL: http://chiilenamelanie.blogg.se/
Linda

Syskon kärlek är en kärlek som aldrig kommer kunna upphöra. Det är en speciell kärlek! Även om man inte ses varje dag!!



Svar; JA, det är det jag vill med epiduralen. jag tänker mig de värsta, knappt sovit något på natten, värkar startar och så kommer man in, öppen 1cm eller knappt det.. o ska ligga o ha ont ont ont ont.. utan vila. Så tar man den där och så släpper det i några timmar och man kan få vila lite för att sedan orka ta de sista! :) Har planerat in det i minsta detalj HA, MEN de kommer inte bli som jag tänkt mig.. det är jag nästan säker på. :D De gör inget. haha.. Kul o spekulera lite i hur ens förlossning kommer "vara" :D hur lång tid tog de för dig från o med att du kom in till han var ute? :)

2010-10-23 @ 16:56:03
URL: http://www.lindaviberg.se
carolina

Jag älskar dig också :)

2010-10-23 @ 22:30:09
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Sandra

jag vet precis hur det känns med syskon, jag har 3 halvsyskon men för mig är de mina "riktiga syskon" var stolt att du har dina syskon att ni finns för varandra ändå!

2010-10-25 @ 19:53:06

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!