Måste bara få säga detta.

2010-10-29 @ 22:56:53

En sak jag tänkt på och som irriterar mig mycket är det här med "vänner".
Jag vet vilka som är mina vänner och det är absolut inte de som var förr (vissa) men absolut inte alla.
Gäller att inse att man växer ifrån varandra, man har inget gemensamt längre. Det finns inget där längre, inte för mig iallafall, det enda som finns är irritation. Irritation och ilska över hur en människa kan säga vad den vill till mig och veta att jag tar åt mig, men inte bryr sig. Jag är så jävla trött på det, så fuck alltså.

"Emily, du är såhär och du är såhär"
Ja, men so?
Låt mig. Jag vill vara så. Jag är så nu.

Det är en stor skillnad när en vän märker att man mår dåligt och säger
"du beter dig konstigt, har det hänt nått?"
Det är helt ok (och underbart)

Jaja, orkar verkligen inte bry mig mer. Jag blir bara så arg. Inte värt det.
Men ändå kan jag inte släppa det



Kommentarer
Cia

Gumman då, du ska veta att jag aldrig dömer dig och jag ÄLSKAR dig för den du är :) ALLTID!!

2010-10-31 @ 00:52:12
emily

Tack älskling! Jag Vet det, du är fan bäst! <3 Och jag älskar dig.. Puss

2010-10-31 @ 08:08:27
URL: http://agressia.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!