Jobbig dag, ja-a.

2010-10-06 @ 18:43:55

Just nu är jag förjäkla trött alltså. Joel är nog sjuk, imorse somnade han redan vid 10 när han brukar somna vid 12.00, skönt tänkte jag, men det ledde till att han inte ville sova alls på eftermiddagen och har hittills inte sovit nått sen imorse, han tog en nap på 10 minuter - om inte mindre och nu vägrar han sova. Han har skrikit och skrikit och skrikit.. Vad jag än har gjort så har det inte hjälpt, gett han mat, flaska, badat han, ammat han, myst med han, sjungt med han, lekt med han, burit han.. Ja, allt alltså! Jag är helt slut och det känns som jag bara ska bryta ihop i gråt vilken sekund som helst. Jag försöker så gott jag kan men ibland blir det för mycket.
Sen blir de inte bättre när jag har massa problem vid sidan av också. Orkar inte med allt det här!!!!

Varför finns det ingen knapp som man kan trycka på så att allt blir bra?


Kommentarer
Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hihi ja imorn ska den komma då är det upp till bevis :D

2010-10-06 @ 19:23:06
URL: http://vadfanskajagheta.se
W - ung 3barnsmamma & Fotograf

men gumman då, det är inte lätt när barnen är sjuka och inget hjälper, du får helt enkelt härda ut han känner när du blir stressad :(

tar han flaska bättre nu?



jag har inte lyckats kommit in på din blogg först nu.



jaa eller hur, vilken idiot, jag beklagar om det hänt henne men hon behöver inte klandra mig med sitt mående ! jag har all rätt att må bra och tänka positivt om svaret vi fick.

kramar.

2010-10-07 @ 09:15:43
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
amandaa

Ja det tycker jag :)

Fast vi får ju aldrig tid till att ses :(

Kul att du kommenterar mycket dessutom <3

2010-10-07 @ 12:21:12
URL: http://amandaaelisabeth.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!