Jag är sååååååååå arg

2010-10-11 @ 13:56:08

Om en sköterska säger nått till mig, så litar jag på det.
Det är såhär: I onsdags fick Joel turbekolossprutan och Joel var då förkyld. Jag frågade henne
" Det är inte farligt att ta den nu när han är sjuk?"
"Nej då ingen fara"
"Brukar man få feber av sprutan"
"nej, de brukar inte hända"
SÄGER HON DÅ DETTA TILL MIG SÅ VILL JU JAG GÄRNA TRO PÅ DET OCH DET GÖR JAG OCKSÅ!
Nu är han jättesjuk, har haft feber i flera dagar, han är superförkyld, han äter inte mycket,hans hostningar låter inget bra, han har börjat blöda näsblod.
Jag blir så jävla orolig! och ARG! fyfan alltså. Jag kokar!
Min lilla plutt♥

 


Kommentarer
Carolina

Nej vad tråkigt och jobbigt bara att anmäla läkaren.Stina har med vart sjuk hela natten har bara sovit en halv timme och är svin trött men kan inte somna om.

2010-10-11 @ 14:27:52
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Maliin

okej :/ jobbigt o förlora någon man verkligen älskar. Hoppas din söta son blir bra snart :)

2010-10-11 @ 16:01:56
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!