Ja, vad ska man säga.

2010-10-24 @ 07:51:02



Fröken bitterfitta här. Sjukt jävla trött på att vakna miljoner gånger om natten. Sjukt jävla trött på att han inte vill ta flaska och sjukt jävla trött att han inte tycker om gröt så han kanske - bara kanske, kan bli tyngre i magen så han känner sig mätt längre.. Fyfan alltså! Samma jävla sak var det igår. Han vaknar hela tiden, och efter snart 8 månader så börjar man faktiskt tappa tålamodet "liiiiiiiiiiiiiiite" va!
OOH. Låt mig få sova en hel natt nån gång! När jag väl kan få tar jag chansen att sova ett litet tag på eftermiddagen så Vic. kan ta Joel. Men jag vill inte att det ska behöva vara så.
"Så är det med barn "
Ja, men låt mig få klaga lite, jag är jävligt trött.
Och så är jag så sjukt trött på att anpassa mig efter vissa av er när jag skriver.
Jag tänker alltid, alltid : "Nej såhär kan jag inte skriva för då kommer hon säga & tycka så".

Vet ni en sak? Jag skriver vad fan jag vill. Så jävla trött på folk som ska lägga sig i om man skriver nått som inte passar en.


Kommentarer
Linda

you go girl! Klart de måste vara påfrestande efter 8månader. :S Gumman då..Han kanske får ont i magen av vällingen? (om det är det du ger han) tänk inte på vad andra tkr, det är du som är joels mamma..!!



SV: Ja juno är en bra film. Men efter ja, som du säger 7 gånger så kan man filmen osv.. den är kanske inte lika bra nu som den var första gången ;)



Haha ah beatles tema hade de ju i fredags på idol. Och jag gillar inte ens Minnah men ändå var hon bäst! Det är sjukt! /KRAAMS

2010-10-24 @ 10:41:12
URL: http://www.lindaviberg.se
W - ung 3barnsmamma & Fotograf

vet du, testa lämna bort han en kväll då har han inget val än att ta flaska ! det kan hjälpa



kram

2010-10-24 @ 11:23:50
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Mikaela - 14 år och gravid

sv: Ah , jag tror han tagit ledigt någon vecka för att vara kunna vara med på förlossningen :D

2010-10-24 @ 16:01:49
URL: http://youngandpregnant.blogg.se/
Erica

Du får klaga hur mycket du vill vad mig anbelangar, man behöver det ibland vännen!

Och vad andra tycker och tänker ska vi också skita i!

Ska vi ta en fika när jag kommer hem om några dagar? puss!

2010-10-24 @ 19:41:37
URL: http://horfiwiel.blogg.se/
Sussi - 22 år, mamma & student!

Bra skrivet =)



(Hej förresten, hittade in hit från en annan blogg :P)



Klart man får klaga. Det ÄR jobbigt med barn ibland, och du får faktiskt skriva vad du vill i DIN blogg, förutom om det är kränkande eller något såklart ;)

2010-10-25 @ 06:41:32
URL: http://sussey.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!