I've been buzy!

2010-10-09 @ 22:13:24

Hej! Snacka om att ha velat blogga. Tycker de är så jävla skönt att bara få skriva av sig, oavsett om jag är glad,ledsen,arg eller irriterad. Har haft mycket att göra med lillen som är sjuk. Ni mammor vet ju hur  gnälliga de blir.. Tycker så synd om Joel ibland för det känns som man inte kan göra nått. Men han har fått bada mycket iallfall, då blir han lugn när han får plaska i vattnet :D Igår åkte vi till Maxihuset en sväng ( Jag, Joel, Vic & Mats)
Min mobil slutade från ingenstans att fungera! Helt sjukt :s förstår inte riktigt vad som hände? Det var ju lite pinsamt eftersom jag precis fått ärva den telefonen av Victors pappa Mats, eftersom han köpte sig en ny.
Det första vi gjorde var att gå in på Elgiganten och så fick jag välja ut en ny..
SÅ SNÄLLT! Jag är så tacksam. Det skulle jag inte ens få i Julklapp av mamma lixom.. :/
Uppskattade det som fan.. Verkligen. Jag blev så glad! Tack tack tack♥ Det blev en musikmobil som jag kan lyssna på när jag gymmar! Lägga i massa musik, sen bara pumpa på ;)
W100i Spiro blev det. ÄNTLIGEN HAR JAG SONY ERICSSON IGEN! SONY ÄR BÄST! :D



Fick ju förra månaden en peng av Mats&Åke där de sa att jag skulle spendera nått till mig. Jag blev så glad..
Jag kan inte ens förklara med ord. För efter graviditeten har min kropp inte återgått till hur den var innan, midjemåttet har ändrats så kan inte ha några Jeans, vissa för stora, andra försmå.
Så jag köpte mig ju ett par leggings. La jag upp de här i bloggen? kanske jag inte gjorde.
Detta är vad jag köpte:
Skitfina Höstskor!

Och en varm suuuupersnygg och skön tröja!


Blev ett jävla långt inlägg såg jag nu! Oups..
Lägger  in dagens snyggbild iallfall..


Come on, lets face it..
VEM kan motstå mig!?


Kommentarer
nathalie

hej , har frågestund i bloggen , skulle bli glad om du kika in och ställde en fråga :)

2010-10-10 @ 09:49:35
URL: http://riktigtgrym.blogg.se/
Carolina

vad kostade mob? behöver med köpa en ny vill ha en sådan mob:)

2010-10-10 @ 12:05:58
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
W - ung 3barnsmamma & Fotograf

håller med dig! Sony och htc är bäst =)



men vaa?? okej, sjukt att inte ge bättre råd. alltså om inte annat får du väl ge ersättning i en drickskål som finns på apoteket och försöka få i honom på den vägen om han vägrar flaska! pip mugg kan du också testa , jag tycker du ska gå till babyland och prata med dom där för dom har oftast riktigt mycket bra råd och hjälpt mig en del !



kramar.

2010-10-10 @ 12:33:34
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
MALIN

hejhej, fin blogg :D

va gärna med i min tävling om vad radiance luktar, några inlägg ner.. :D:D

2010-10-10 @ 14:44:35
URL: http://mavalina.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!