♥ Höst!

2010-10-17 @ 18:24:18

Jag älskar hösten! älskar älskar älskar den! Det är så mysigt med alla löv och aa :) Älskar den helt enkelt.
Gjorde lite varm oboy och fixade några mackor till oss. Tog med sprutgrädde till oboyen med. Såå mysigt :)
Vi gick till Ljura parken och åkte lite kana med Joel och gungade han. När han åkte kana så rörde han inte en min, det var inte ett dugg roligt tyckte han. Men gunga däremot var kul :) Kameran fick följa med..

En av mina fina mackor

Joel & pappa busar

Roooligt

:d

Joel & Mamma busar!

Joel tycker om att gunga :)

Hela familjen Figueroa Törner :love:

Mina älsklingar

:love:

Ja, såhär kan man också somna, hahah.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!