Godmorgon!

2010-10-18 @ 09:11:31



Älskade systerdotter Angelina med sin buttra kusin Joel.

Hoppas ni sovit gott. Igår bärde (heter det så?) vi in Joels säng in till vårat rum igen. Tanken var att han skulle sova i den om nätterna och inte med oss. Först gick det bra, men vid runt 23.00 så började han att vakna till. Jag sövde om han, men han vaknade - igen. Så tillslut fick han ligga i sängen med oss ändå. Jag är inte så stark när det gäller sånt där. Jag försöker, men mitt tålamod tryter.

Nu har jag diskat all disk så mina fingrar är som russin. Joel sitter och tittar på Bolibompa för Döva - det tycker han är kul :) Ska fortsätta plocka nu. Hatar verkligen att plocka på dagarna, jag har alltid plockat på nätterna men nu om kvällarna när joel väl somnar så är jag så trött att jag inte orkar.

Snart ska jag påbörja ett projekt! Laddar upp en bild och visar sen ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!