Full fart!

2010-10-28 @ 17:53:27

Halo!
Har varit iväg hela dagen idag. Skulle egentligen tvätta medans vic & Joel skulle åka till Maxi, men såfort de gick utanför dörren slängde jag på mig lite kläder och valde alltså att haka på. :)
Ändrade tvättiden så jag tvättar på Mån. Istället.
Jag är så glad att Victor är ledig nu, vi har fått så mycket tid med varandra som jag uppskattar!:D
Drog först till Maxi och hittade lite saker till pojkarna. Själv sparar jag till mellandagsrean, haha! Ute i god tid..
Har faktiskt en burk som jag lägger pengar i :P Får väl ta en icapåse och gå runt med på stan med alla småpengar jag har skrapat ihop :P haha.

Min lilla älskling i bilen. Han ääälskar den nya bilbarnstolen!


Vic ville köpa den här baskern till han. Eh, nejtack. haha


Joel har märkt att det finns ett hål i "taket" på vagnen.

Gick ut i skogen med :)

Glad pojke!♥



Kommentarer
Mella

naw, så söt han är <3

2010-10-28 @ 18:36:34
URL: http://chiilenamelanie.blogg.se/
linda

oj va försiktig i trafiken stol nr 2 e inte fören 1 års ålder. söta bilder på han :)

2010-10-30 @ 09:53:00

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!