fucking fuck arsel rövhål

2010-10-12 @ 21:52:47

Var på vårdcentralen med Lillen idag. Ringde ju som sagt igår efter tid med de sa att jag skulle återvända idag -vilket jag gjorde. De sa först att tiderna var slut. HUR FAN KUNDE TIDERNA VARA SLUT NÄR JAG RINGDE NÄR DE ÖPPNADE!? Sen säger de att jag inte får komma, för Joel tillhör inte deras vårdcentral.
"Vadå inte tillhör vårdcentralen? Jag skickade ju papper?"
"Nej, han tillhör väven!"
&%%¤¤#&(
Jag var så arg så jag började gråta ( jag börjar alltid gråta när jag är arg) Jag var inte bara arg. Jag var ledsen, frusterard, irriterad, trött, kände mig ratad. Jaa allt.. Hon var inte så trevlig i telefon heller. Så jag tappade tålamodet ganska fort.. Det handlade om min & Victors son, det handlade om en liten bebis som fick sin jävla turbekolosspruta trots att han var sjuk, det var deras fel för de gav mig fel information.
Blir arg bara jag tänker på det. Vi fick en tid på väven iallfall ♥ Joel blev undersökt och han sa då att Joel var tjock i halsen, väldigt förkyld och konstaterade att han hade feber. (Jag vet inte var jag lagt termometern, använde den sist idag) Tog sen blodprov och kom fram till att han hade virus. Alltså förkylning..

Iallafall, hoppas lillen blir bättre. Han sa att joel skulle ha soppa, men hittade inte soppa nånstans?
Eller menar han att jag skulle laga?

GÅR UPP TILL MINA GRANNAR SNART SOM HOPPAR OCH BANKAR PÅ GOLVEN SÅHÄR SENT. JÄVLA AS..
Jag är inte arg?


Kommentarer
Carolina

Emliy gör an marielaxanmälan så får det inte gå till han kunde ju dött.Ja han menar nog att du får laga soppa till honom.ge honom lite nyponsoppa(ganska bra att äta om man har ont i halsen) eller föresten han kanske är för liten för att äta det?

2010-10-12 @ 22:27:36
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Vic

Dött hade han nog inte gjort :) men han kunde blivit Blååå!



Lex Maria anmälning leder oftast inte till nått och Hageby vårdcentral/BVC är sämst, det är inget nytt :/

2010-10-13 @ 07:57:46
Carolina

dom borde ta detta på mer allvar och man borde i gentligen skriva om dom jävlarna i nt.Det jag menar är att dom borde se det farliga i det.Hoppas att det är bättre med min lilla prins.Blir så arg när jag hör hur dåliga dom är.Just därför går jag aldrig till läkaren när jag är dålig(litar inte alls på läkaren)

2010-10-13 @ 11:14:06
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!