FAAAAAN

2010-10-06 @ 10:41:46

Brände min mackor :( Så nu är jag inte sugen på det. Kanske bara ska ta lite kräm till frukost. Men jag är hungrig! Har aldrig tyckt om att äta frukost, men sen jag bodde på egehem så har jag lärt mig :) Får se vad det blir. Joel har somnat redan :S Han brukar inte somna förrän 12. Han har varit lite förkyld och hostig och idag ska han ta sin turbekolosspruta. Ska man verkligen göra det om han varit sjuk? Han är ju bättre nu, men ändå? Nån som vet?



VARNING FÖR MAMMASKRYT: Lillen fyllde 7 månader häromdagen och han kan säga : Ja,nej,Titta,hejdå.
Han har även sagt mamma & Pappa, men inte lika ofta som orden ovan.
Han har precis fått sin 5e tand och den 6e är påväg ut (kanske därför han varit så gnällig)
Och han kan stå själv utan att hålla sig i några sekunder :)
Stolt Mamma.

Nu ska jag rota fram nått ur kylen!


Kommentarer
Carolina

jag vet att nicole inte fick ta sin spruta när hon var förskyld.ja mosters lilla prins är så duktig och söt:)

2010-10-06 @ 11:56:53
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Vic

SÖTA UNGE SKA ÄTA DIG NÄR JA KOMMER HEM!

2010-10-06 @ 18:16:13
Sabina

Men gud vad han kan !!!!

:) Shit vad framåt det går för din lilla busunge!



Gumman jag vet inte vad det är för kamera, det är en systemkamera som min kompis har. Fråga henne!



www.zibie.blogg.se - Fias blogg! :)



PUSS

2010-10-06 @ 18:59:08
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com
A f r o b e l i t a

Åh så söt=)

2010-10-09 @ 14:57:53
URL: http://afrobelita.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!