DH♥

2010-10-17 @ 21:36:01

Klockan är halv tio och jag är så trött. Nästan svimmar! Uuuuuuh. Men jag ska ändå dra på ett avsnitt av förra veckans desperate Housewives :) Såg det avsnittet häromdan men ska dra på det igen - älskar den serien.
Finns nästa tisdags avsnitt ute men jag väljer att se det på tisdag - om jag kommer ihåg det dvs. Mycket mysigare att ha det som en tradition - att de på tisdagar. Sen blir det sängen för mig. Orkar inte vara uppe och vänta på Cougar town. Trött mamma är jag :)
Samma sak med Idol. Jag får alltid gå in på idolsidan dan efter och inte hinner man klicka sig till avsnittet där man ser vilka som hänger löst, utan NEJ det ska stå på FÖRSTASIDAN " minnah åkte ut ur idol" VAFAN!? låt oss som missade det se det på webben?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!