Dagens foto

2010-10-10 @ 21:26:17




Ska börja köra med dagens foto! Hoppas på att en modellagentur ser mig och vill boka mig. Jag menar.. Jag är.. HUR SJUKT SNYGG!? :D hahaha!
Iallafall la in bilderna på lägenheten i datan, men känner att de inte gör lägenheten rättvis :P
Idag skulle min "vännina" haha låter som jag är 100 "jordsnurr", få barn.
Men de kommer nog komma närsomhelst nu tror jag! :D
Blir hur bra som helst.. Håller tummar och tår för dig Mickis ♥
Nu ska jag försöka söva min lilla pojke.. Han bara gråter och gråter och kan inte sova för att han är så förkyld trots att jag har sugt rent hans näsa så kommer det mer och mer. Feber har han också. Stackars plutten.


Kommentarer
Carolina

svar: oki kollade på nätet där kostade den 690kr men i affären så mycke som du sa. men jag köpte en nokia i stället till mig var så länge sen jag hade nokia så jag saknade att ha en Nokia.Nej stackars prins är han dålig än,inte bra puussa honom på kinden från moster carro

2010-10-10 @ 21:31:25
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Mickis

Den ville inte komma idag :( Hoppas den kommer snart, nu är jag otålig. Och inte känner jag ett smack heller! Puss på er!



Gullig du är som kommer ihåg mig :)

2010-10-10 @ 21:59:57
Laila♥

Så söt du är :)

2010-10-10 @ 23:34:48
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!