brrrrrr.

2010-10-01 @ 12:29:58

Det är Joels nya ord. Brrrrrrr! Och så brukar han säga hej, hejja = Hejdå och titta :D

Imorse när vi vaknade så klädde vi på oss och drog till HC för att handla färska frallor. Så jäkla gott! Passade på att ta ut mina ppiller också :) Köpte även två par varma sockor till lilla bäsen. Slänger upp dem snart. Lillen ligger och sover nu, så jäkla skönt och jag och älskling passade på att se Grown Ups.. Nu vaknade lillen, haha! Det var inte länge han sov. Det är så konstigt för ibland sover han 2 timmar och ibland bara 20 min. Jaja, vi hörs sen! Nu ska jag mata Joel, sen blir det städ!


Kommentarer
Carolina

ja pratglad är han verkligen:) jag har precis städat klart fattar inte jag gör rent under badkaret 1 gång i veckan men ändå är det lika mycke skit där varje gång.

2010-10-01 @ 14:26:45
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!