31 oktober 2010

2010-10-31 @ 19:10:18

Hallo!
Äntligen hemma! Vi har varit iväg hela dagen.. Åkte till Victors mamma och Christian och käkade mat, myste och hade det väldigt kul :)
Hon hade gjort om rummet på nedervåningen och köpt ny matta och tagit upp victors gamla leksaker och böcker och det var verkligen fint! Där satt Joel och lekte nästan hela tiden, kul att se.

När vi kom hem sov Joel en liten stund men sen började han grina och skrika hysteriskt och jag får ju panik när han gråter så - vilket är vääldigt sällan.
Han kanske hade magknip, stackarn. Så jag fick klä på han och gå ut och gå med han i bärselen (vagnen är i bilen) och fyfan vad tung han är. Kände mig som Stålmannen eller nått, SÅ tung var han. hahah.. Fan vad ball man kan känna sig ibland då.

Fick även en jättefin spegel av C&G, så fint det kommer bli i hallen. De hade även förstorat jättefina bilder på Joel och fan vad glad jag blev.
Måste ramas in. Visar det sen för nu ska jag slänga mig framför soffan och njuta medans Joel får mat av Vic.

Ses snart! Puss sålänge


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!