13 oktober

2010-10-13 @ 11:14:59

Var kan man köpa dessa?

Lillen somnade för ett tag sen. Han sover så konstigt när han är sjuk. Men han får sova när han vill min lilla pojke♥ Har gått runt och plockat lite i lägenheten, det känns så skönt när det blir fint :) Känner mig fri på nått sätt :) Jag blir avkopplad när jag städar. Eller tja, när Joel sover. :) Ska sortera all tvätt nu också. Hoppas på att jag hinner tvätta allt. Har fått ett bekräftelsebrev om att lillen kom in på Regnbågen iallafall. Träffade en tjej som hette Pia Jacobsson - ansvarig för dagisplatser och vet ni att hon sa att det var babyboom iår att de måste öppna nya avdelningar runt om i Norrpan.. Hur sjukt? Nu vaknade Joel så får springa och ta han! Puss sålänge.


Kommentarer
Jonna

går att köpa på bauhaus eller hur man stavar ! dom har lite olika att välja på finns på internet också!

2010-10-13 @ 18:06:30

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!