Stress stress

2010-11-19 @ 22:26:54


Hey, It's me! Bomb. Sex bomb.

Hittade Jackan i källaren efter mycket om och men! Så inatt ska den på och den ska få värma mig när jag står i
den där jäkla kön på Ullared och jag har lovat bina att jag ska ha SKITkul där, så det ska jag. Leka lite med kundvagnen och kanske stå och prata med mig själv, vi får se vad jag har lust med ;)

Har lite småpanik eftersom det inte är diskat! Och jag vill ha det rent när jag kommer hem, så jag får väl ställa mig och diska, nyduschad som jag är.
Duschade med älskling och jag vet inte huuur länge sen det var när vi duschade tillsammans, när vi var gravid tror jag?
Nu ska jag se vem som åker ur idol. Tror Andreas ryker, men hoppas på Minnah, hennes attityd gillas inte!


Kommentarer
AMANDA JENSENS SYSTER

sv: min lillasyster heter amanda jensen :D

2010-11-20 @ 13:10:51
URL: http://amandajensensyster.blogg.se/
Kim

Shulululuuuu! Är det du som gör dina headers (stavning) som du haft på din blogg? OM...kan du hjälpa mig?

2010-11-20 @ 19:08:49
URL: http://kimbjornsdottir.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!