STRESS STRESS STRESS..

2010-11-01 @ 16:53:37

Hej & hå fullt sjå!
Hahah vad fult ordspråk, eller är det ens det?
Victor var iväg med Joel en sväng för att jag skulle plocka lite här hemma och så har jag tvätttid nu och jag tror jag dör. Hur kan de bli så mycket tvätt?
Ser katastrofalt ut i tvättstugan, but I'ts not my fault.
Grannarna över mig ska tvätta sen och jag måste säga att jag inte tycker om dem för 5 öre. Hoppar och studsar klockan 12 på natten. Normalt? Nej.

Nu är första lasset uppe och jag har vikt och lagt in allt på rätt plats. VISST ÄR JAG DUKTIG. haha :)
Nu måste jag fixa ihop mat för victor ska iväg och träna vid 19. Bra planering där. Men det får gå, vill han träna så stöttar jag det, ofc.

Nu måste jag slänga ihop en köttgryta.
Hörs!


Edit: Det var inte grannarna över och vi hann tvätta allt innan Victor drar iväg! :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!