När jag har tråkigt..

2010-11-08 @ 23:02:17

Idag blev det tacotimes.
Jag känner mig fortfarande jätte jätte yr och jag förstår inte vad det är?
Visst, jag slarvar lite med maten men jag äter ju ändå ganska mycket? Tror inte det är många som äter frukost,lunch,mellanmål,middag,mellanmål,kvällsmat. Vilka gör ens det?
Om man räknar bort barnen nu menar jag.

Vet ni vad jag brukar göra när jag har tråkigt? Jag har gått i flera dagar och funderat på om jag ska säga det här eller inte, men när jag har tråkigt så brukar jag läsa→ min gamla blogg.←
Fyfan vilken arg kvinna jag var då, så det är helt sjukt!
Jag bytte till blogg.se för jag tyckte mitt namn var så långt. Sen var det så tråkigt med blogspot med.

Nu har jag bläddrat lite i olika album här på datan och hittat lite bilder jag inte lagt märke till innan, kul.
Pladder pladder..

Wops! Bilderna blev megastora, men så får det vara!

Jag&Victor första dagen hos mormor i Skåne.

Vi åkte till yngsjö och badade i det vackra (men kalla) havet!
Joel & Victor i våffelhuset på Kiviks marknad!






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!