Kolla min statistik.

2010-11-02 @ 00:34:28

Hur sjukt ojämn är inte den? Och jag har inte alls skrivit dit antalet läsare själv. Varför i hela friden skulle jag göra det för ;) Skömt åsido, Kolla vad ojämn statistik jag har. Vissa dagar har jag "Tusentals" (HAHA) läsare, och andra har jag bara några få? "typ 500" Okej, nu ska jag ta mig ur min drömvärld och återgå till verkligeheten och jag behöver sömn nu, för ärligt talat så vet jag inte vad jag pratar om.
Lägg bara upp bildhelvetet,emily.


Kommentarer
carolina

på lördag fyller jennifer 12 år och då ska vi firra henne tillsammans med mormor.har inte mamma sagt något?

2010-11-02 @ 08:54:15
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!