JAG!

2010-11-13 @ 00:02:10



Jag borde egentligen sova nu, la mig i sängen vid 22.oo men blev pigg..
Går och oroar mig för framtiden på alla plan - speciellt jobb.
Ska skriva CV och ibland måste man lämna in betyg, men de är inget att skryta med.
Jag gick i gymnasiet i 4 år. 3 år på IV och ett år på samhäll.
Men det var jobbigt att gå i skolan samtidigt som man led av tvångstankar och mådde riktigt illa -psykiskt.
Fast när jag tänker efter var det ändå då jag mådde som bäst, för jag hade världens bästa hjälp.
Nu är allt ett måste. Jag måste göra dittan, jag måste göra dattan.
Jag ser fram emot att skaffa ett jobb, men det är vägen dit som är jobbig. Jag måste gå till olika ställen och söka jobb, jag måste träffa totalt främmande människor och prata med dem, jag!
Det skrämmer mig och gör att jag mår jättedåligt.
Jag går och grubblar hela tiden. Jag vill kunna ha mer pengar än vad jag har i dagsläget, jag vill kunna ge min son det han behöver, inte andra, utan jag!
Allt är som ett virrvarr i mitt huvud..
Jag blir galen. Men jag ska klara det.
Jag ska!
Jag!


Kommentarer
LINDA & melvin ;)

vet hur det känns. När ja tog studenten o blev arbetslös fick ja panik. Men man kan inte göra annat än skriva in sig på arbetsförmedlingen o få hjälp där & samtidigt söka arbete på egen hand vilket kan vara lite läskigt men man måste ju ta tag i det när som, jobben kommer ju inte bara till dig...lättast är ju kontakter men de har inte ja några så de e svårt... mitt tips till dig är att läsa till något, läsa upp gymnasiet när joel endå går på dagis eller så för att öka dina chanser till arbete för nu för tiden krävs utbildning o erfarenget..stenhårt nu.! Men de klarar du hur du än gör! Kämpa! Själv går ja små utbildningar nu samtidigt som ja söker arbete för sitta hemma o glo de gör mig galen vilket ökar mina chanser till arbete. de ser ju bra ut i cv också om man har saker där på o inte bara tomt utan man visar att man vill o kämpar för arbete...



Nu blev de visst långt hehe ;)



Förresten, de e svart bakrund när ja skriver?!??!!

2010-11-13 @ 12:24:34
Emily

Söt du är Linda.

Jo, men jag har inte råd att gå i skolan. De skulle inte funka om victor var försörjaren. Måste också dra in pengar för att det ska gå runt..



Det är meningen att det ska varea svart bakgrund :) Det var bara det att texten var svart först! :)

2010-11-13 @ 13:10:42
URL: http://agressia.blogg.se/
LINDA & melvin ;)

skriver till dig på face

2010-11-13 @ 19:50:34

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!