I ♥ Ullared

2010-11-21 @ 23:16:45

Nu har jag äntligen kameran hemma och har fotat lite av de vi köpte.
Vi köpte faktiskt inte så mycket. Vi kom hem med 4 påsar (normalstora)
2 st när vi var inne första gången och 2 st när vi var inne andra.
Skulle ju ha velat handla så mycket mer, men vi hade en budget och
vi handlade 1000:- mindre än planerat, bra va? :)
Men det var sjukt kul att få åka iväg långt med min älskling, utan barn.
Men trött man blev av att gå där. De hade inte så mycket tjejkläder (bara kanske 2500 kvm med dem)
Men inget som föll mig i smaken! Men lite julklappar blidde det iallafall.
Fotade lite nu iallafall, resten är i sovrummet där männen i huset ligger och sover, så det får komma upp imorgon! ;)



Jag använder sällan smink, men det betyder inte att jag inte älskar det :)
köpte en brunkräm där för 3 år sen som jag fortfarande har kvar.
Haha. Så detta kommer hålla länge.

En "noppapparat" som jag kallar det :) (Pincett)

Nytt täcke till lilleman! Det förra ärvde vi från vic när han var liten, hade ändå tänk spara ihop till ett nytt täcke och detta var ju så billigt så det var som hittat!

Örngott och påslakan med Nallepuh! Hittade ett jättefint  beige men det var tyvärr slut :(

Closeup (för ingen vet ju hur nallepuh ser ut menar jag! ;) )

En sacosäck. Fanns en helsvart som jag ville ha till honom, men denna var nog roligare för han!


Mina ben till salu för 119:- :p Hittade mig ett par byxor (yes) eftersom jag rasat i vikt nu efter jag börjat träna (tränar för att bygga upp mina muskler, men fettet åker visst med..)Så jag har fått sortera min garderob och det är då inte mycket jag kan använda längre.. :( Men dessa passar och sitter som smäck!

Väggdekor med ordet "kärlek" som ni ser :p hehe.

Kommer mer bilder imorgon! Men sen köpte vi ju presenter som jag inte kan lägga upp! Hittade lite fint till älsklingen och hans mamma..
Men det här med jul ger mig lite ångest.
Hatar att säga till min mamma att "jag har inte råd att köpa klappar" till min familj, men ändå kan jag handla till andra..
Men Det är klart att man inte vill komma till nån som man är inbjuden hos och inte har med sig presenter..
Det är svårt det där.


Kommentarer
carolina

svar: klart jag kan vissa dig någon dag. kanske i morgon för då jobbar jag inte.!

2010-11-22 @ 06:22:45
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Lucke

Anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

2010-11-22 @ 13:23:15
URL: http://modegrabben.blogg.se/
ellen

Fina saker.

2010-11-22 @ 13:34:10
URL: http://ellencsordas.blogg.se/
Kim

Hur tränar du?!? Jag vill också rasa i vikt!!!

2010-11-22 @ 19:45:04
URL: http://kimbjornsdottir.blogg.se/
linda med melvin

snygga saker du hittar p bra pris. själv har ja aldrig den turen

2010-11-23 @ 13:55:26
Emily- Äntligen älskar jag mitt liv.

Linda :Jag hade tänkt storshoppa kläder till mig själv, men de fanns inte det jag ville ha! :( Hittade en skitsnygg skinnjacka,men den va sönder! :(

2010-11-23 @ 20:49:51
URL: http://agressia.blogg.se/
Emily- Äntligen älskar jag mitt liv.

Linda :Jag hade tänkt storshoppa kläder till mig själv, men de fanns inte det jag ville ha! :( Hittade en skitsnygg skinnjacka,men den va sönder! :(

2010-11-23 @ 20:49:57
URL: http://agressia.blogg.se/
Anonym

Jag köpte också "Bobby" shampoo och balsam men mitt hår kändes inte rent efteråt. Kan du inte skriva sen hur ditt hår blev ? Det är ju såklart individuellt beroende på hårkvalite och sånt men ändå =)

2010-11-23 @ 22:32:16

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!