Hur stor är chansen lixom?

2010-11-04 @ 21:01:37

Känner mig irriterad och jävligt hungrig. Eller hungerkänslan har gått över.
Började med maten vid halv 7, gjorde spaghetti i ugnen men tänkte att det alltid blir så mycket över så jag tog bara en köttfärsburk. Big fail!
När vi skulle sätta oss ner för att äta så smakar det ingenting. Bara speghetti.
Jag blev frusterad som stått och lagat mat med Joel gråtandes och victor som var iväg för att handla en stol till Joel.
Victor erbjöd sig för att laga mat och sagt och gjort, han ställde sig vid det där jävla spishelvetet och gjorde ris med kyckling. Han stod säkert i en timme och gjorde maten.
"Fan vad gott med mat" tänkte jag.
Joel var jättetrött och jag försökte sen en halvtimma tillbaka att söva han utan reslutat.
Joel var grinig, men jag var hungrig så vi satte ner han i gåstolen och skulle hugga in.
När vi skulle äta så skar victor upp kycklingen och det var så jävla rått!
HELT JÄVLA SJUKT!!!!!!! VILKEN OTUR KAN MAN HA!?
Han stod med den där jävla kyckligen i nästan en jävla timma i köket och så var den helt jävla rå.
Så två middagar åt helvete.
Jag tänkte " Nu drar jag och köper Pizza" Kollar på klockan och ser att de stänger inom 5  minuter.
Kul va!?!?
VILKEN JÄVLA DAG FY HELVETE.
jag är så jävla sur.
Åt helvete alltså. Fyfan


Kommentarer
Loollo

Usch vad jobbigt, men hoppas ni fick i er lite mat sen. :)

2010-11-04 @ 21:11:04
URL: http://loollohesselblad.blogg.se/
carro

shit vilken otur ni har haft med maten.hoppas att ni har fått något i magen. ska ni till mamma på lördag i såfall vilken tid''? jag har inte fått någon tid

2010-11-04 @ 21:23:42
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!