Grattis älskade blogg.

2010-11-18 @ 10:06:28

Haha, "älskade", inte riktigt, men nästan.
Kände att det blev så negatvt där på slutet men jag har gått och tänkt på massa.
Vilka som är mina vänner, vilka som rent ut sagt kan dra åt helvete. Ni vet, jag blir såhär bara för att jag alltid är för snäll och tillslut smäller jag, det blir för mycket.

Iallafall.
Idag fyller min blogg ett år
. Lite roligt faktiskt :D Kanske ska fira det med att börja blogga igen :)
Jag vågar inte ens titta på min statistik nu eftersom det inte blivit nån uppdatering på CA 7 driljoner år.
Men det har varit skönt faktiskt, att slippa det här med "Jag måste blogga, annars kommer statistiken sjunka".
Sjunker den så sjunker den.

Blir inga bilder för kameran är hos mamma men den hämtar jag på söndag.
Iallafall, man kan ju säga att jag hade otur hela förra veckan. Det var helt sjukt.
Ni vet hur mycket jag hatar att gå till Timjan, men jag gick dit trots att jag mådde som jag gjorde och var stolt över mig själv att jag tar hjälpen som jag blir erbjuden (tycker inte de hjälper mig ett dugg egentligen)
Kånkade på Joel kläderna och stressade iväg som vanligt, lillen var övertrött för att jag höll han vaken (får ju ändra på allting på schemat för den dagen eftersom det är på en knäpp tid)
Sen när vi kommer dit är det ingen som öppnar. Vi plingar på dörren men ingen kommer. Plingar igen efter någon minut och tillslut kommer det en annan som jobbar där och säger att "det är uppflyttat till imorn"

KYSS MIG I ARLSET OM NI TROR ATT JAG SKA KOMMA HIT IMORGON OCH STRESSA IHJÄL MIG IGEN FÖR HELVETE.
Det var så jag tänkte, men det som kom ut var " Fan, vi får se om ja pallar komma imorn, fan."
Haha. Jag blev så lack och när jag blir det så kommer nån  hobby turk inom mig automatiskt fram.
Så har det alltid varit och jag förstår inte varför? Det känns som jag inte kan uttrycka mig på annat sätt.

Måste bara "skryta" om hur söt min lilla pojke är. Han kan vara hur grinig som helst, men sätter jag på Rammstein - Du hast så skiner han upp som en sol och dansar. Han vickar på rumpan och står och stampar med benet, hahaha. Min lilla plutt.

Förövrigt så går han några steg ibland, men blir för feg och sätter sig igen..
Men inte långt kvar tills han kan gå.


Herregud vad långt detta blev.
Men det var en liten update om hur veckan har varit.
(Lovar att det inte blir lika långt nästa gång)


Kommentarer
Erica

sötnöt <3

2010-11-18 @ 10:32:55
URL: http://horfiwiel.blogg.se/
KAN DEE DRAWiNGS

svar: det ska jag absolut göra så fort jag får möjlighet :)

2010-11-18 @ 12:22:26
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!