fars dag

2010-11-14 @ 08:47:23



Idag är det en speciell dag, det är fars dag! :)
Och inte vilken fars-dag som helst, utan Victors första! :)
har slängt i lillen lite gröt och leverpastejsmacka och snart beger vi oss mot HC
så att Joel kan ge sin pappa nått ;)
Jag kommer ihåg när det var Mors dag och vic kom hem med en blomma åt mig "som Joel köpt".
Blev helt varm i kroppen och hoppas på att han känner detsamma idag.

Förövrigt är jag pissigt trött, men det är ju ingen nyhet. Har sovit jätte dåligt och drömt mardrömmar inatt.
Usch, det är så mycket som händer omkring mig och jag snappar upp på minsta lilla.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!