Fars dag part III

2010-11-14 @ 22:19:35
Jag hatar Fars dag! Hatar hatar hatar. En onödig jävla dag som bara gör mig ledsen och påminner mig om min pappas svek. Jag önskar att jag hade en pappa som älskade mig, som sa att han älskade mig, som visar att han älskar mig, en pappa jag kunde gratta. Men det har jag inte. Han bryr sig inte om mig och jag har inte ens gjort nått fel. Jag har inte gjort nått för att han inte ska älska mig, jag har alltid gjort mitt bästa för att han ska vara stolt över mig, men han bryr sig inte. Jag sa sedan en tid upp kontakten med han. Han har krossat mitt hjärta och förstört mitt liv.
Varför får inte jag ha en pappa som älskar mig precis för den jag är? Pga att jag inte har nån pappa så känner jag ibland att jag inte är utav värde, jag betyder ingenting. Jag har sån hatkärlek för honom. Vill bara att han ska älska mig, sin dotter. Folk säger att jag duger som jag är och blablabla. Men om jag gör det, varför älskar då inte min pappa mig? Varför har han gjort mig så illa? Varför?.. Jag är så arg och ledsen och tårarna bara sprutar.

Kommentarer
Erica

<3

2010-11-15 @ 09:43:18
URL: http://horfiwiel.blogg.se/
Amis

Fin blogg =)

2010-11-15 @ 14:21:39
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Lojsan

Emily, du har en pappa som älskar dig och som tycker att du duger precis som du är. Nej, inte duger förresten. Han tycker att du är hur bra som helst, du är långt över "duger". Han är dock inte din egen pappa, och jag förstår att det känns tungt, men istället är han pappa till din fina lilla son. Inte nog med att du har världens bästa pappa i ditt liv; du har vänner som älskar dig och tycker att du är världsbäst. Vi tycker allihop att du är störtcool som har lyckats odla den där lilla krumeluren i din egen mage (hur fick han plats..?), och du har mognat såå mycket sedan du blev mamma. Vi är stolta över dig, JAG är SÅ stolt över dig.Att du inte har någon kontakt med din egen pappa är egentligen bara bra, han har gjort hemska saker och förtjänar inte att ha någon kontakt med dig. Du är alldeles för bra för det. Tänk istället på den nya pappan i ditt liv, den bra pappan, pappan till din fina son.



Vi (jag, H,L2) älskar dig och är så stolta över dig och allt som du lyckats med. Tvivla aldrig på att du är fantastisk.

2010-11-15 @ 18:10:04

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!