Aldrig mer, ALDRIG.

2010-11-29 @ 13:26:47


Saara, Jag & Nona!♥
Haha, försökte göra gröna linser på Ps.
Fail!

jag ska aldrig aldrig aldrig aldrig aaaaaldrig (!!) mer äta sån där "smörgåstårta".
Den var inte så god som den såg ut och efter jag hade ätit en liten bit av den så kände jag hur illa jag mådde men försökte så gott som möjligt hålla tillbaka illamåendet.
Men tillslut gick det inte.


Nått jag verkligen hatar är att spy, jag blir skakig i kroppen och jag får dunkande huvudvärk och börjar svettas för att i nästa sekund frysa. Jag försökte gå och lägga mig, men allt bara snurrade så jag kände att det inte var någon idé att springa fram och tillbaka till toan, så jag stannade där i badrummet.
Jag blev så varm så jag hoppade in i en kall dusch då jag helt plötsligt började hacka tänder och det kändes som jag skulle frysa ihjäl så jag drog på varmvattnet, men mådde då illa.. Alltså allt jag gjorde blev bara ...blah!

Så Victor fick vabba idag och fick gå upp tidigt med lillen eftersom jag
somnade strax efter 5 inatt + att lillen är sjuk, så det var skönt att han var hemma idag, så jag slapp ta hand om en liten sjukling samtidigt som jag var sjuk.

Så aldrig mer räkor, aldrig mer ägg, aldrig mer den där "smörgåstårtan"
Om nån vill ha den så får ni gärna komma och hämta den ;)

Ska börja knåpa på en header idag med


Kommentarer
carolina

ja tack:) krya på dig

2010-11-29 @ 16:50:58
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Lisa

Åh, dom där smörgåstårtorna är sjukt äckliga! Mådde jätte dåligt efter att ha ätit en bit av en sån.. Krya på dig!

2010-11-29 @ 17:59:45
Emily

Lisa: Ja, den var verkligen inte så god som den såg ut. Var köpte du din?

Mådde också dåligt och spydde och hade mig :(

Tack så mycket, känner mig lite kryare idag faktiskt!

krams

2010-11-29 @ 19:34:07
URL: http://agressia.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!