7 November.

2010-11-07 @ 21:01:02


Glömde kameran hos mamma så bilder från födelsedagsfirandet får komma upp när jag hämtat den!
Jag är trött som vanligt så jag drog i mig lite järnmedicin som jag hade kvar från graviditeten.
Måste börja äta bättre..
Jag har börjat följa en blogg som jag tycker är jättebra, men jag kommer inte ihåg vad hennes bloggadress var? ninnusen nånting.. Nån som vet vem jag menar? Blir galen!

Annars då? Jag går och funderar på vad man kan göra annorlunda här hemma. Vill ha vita gardiner i vårat sovrum som har svarta väggar med silver i och så vill jag ha gröna krukor till. Såg en vas på lagerhaus men det får vänta tills jag har bättre med pengar. Måste börja skriva ett CV och sen gå ut och jaga jobb. Sån jävla press jag har på mig. Jag måste hitta jobb och det fort. Jag vill inte bara skriva in mig på AF och sen söka jobb där igenom. Jag måste ut i affärer. Jag är bara så rädd att få nobben (vilket jag kommer få) och jag tar allting så personligt jämt.

tack Mats för pengarna till burken!♥


Kommentarer
W - ung 3barnsmamma & Fotograf

ÅFAn tack för påminnelsen! måste till lagerhous och kika lite i slutet av månaden till hemmet när jag ändå är ute med julklapparna =)



ja vinrött är sjukt fint och varmt så vill man ha värme så är det nog lila och rött. =)



Bra fråga! haha jag vet inte vilken vecka men i slutet av månad 5 tror jag ;p ultraljudet är på tisdag så då hoppas jag vi får veta vilket kön =D



kramar.

2010-11-07 @ 21:03:49
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Daniel

Klädd så där å du får jobb!:)

2010-11-08 @ 07:52:40
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!