29 November.

2010-11-29 @ 23:47:47

Sneakpeak..

Nu håller jag på att knåpa på en header. Tack för ni hjälpte till att rösta fram en headerbakgrund! Får se hur det blir nu! Spännande. Har ju inte haft så mycket tid då det känns som jag har varit ute och supit i tusen år - efter igår. Helt sjukt hur det kan slå på kroppen av att vara sjuk..
Lillen ligger och hostar för fullt i sängen, låter som han har astma av svåraste graden. Nu överdrev jag lite, men nästan.
Han har börjat att leka med knapparna på spisen och vrider dom TUR att man har barnsäker spis! Sen så klättrar han upp i soffan helt själv också. Häromdagen stod jag och diskade och när jag kom in i vardagsrummet så sitter han i soffan och kollar på Tv. Ehhhhhhh. Okkkeej? Utomjording? Nej vars, men lite snopen blir man ju!
Fortsätter med headern imorgon så ni slipper denna fula test header! :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!