25 November.

2010-11-25 @ 12:56:42



Lilleman ville inte somna förrän nu och vi som ska vara i haga klockan två. Snacka om stress! Uh, måste ge han mat innan och klä på honom, trodde aldrig jag skulle säga detta,men jag hoppas han vaknar snart! :)
Ska ta han i bärselen eftersom man inte kommer ut med vagnen då de bygger om och har rivit upp asfalten precis utanför porten och de har gjort en "bro" på ca 40 cm, så man kommer inte förbi. De skulle bara bygga om där under vecka 40. Sega as.

Har gjort en header till Kim också! :D Blev riktigt nöjd med den (den andra headern jag gjort)
Nu lär jag mig mer och mer om GIMP.
Ni får se hur headern blev sen, vill att hon ska godkänna den först!
Nu måste jag rusa! :)




Kommentarer
Lucke

Hejsan, några planer för helgen? :)

2010-11-25 @ 15:26:14
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Wictoria - ung 3barnsmamma & fotograf.

Oj vad stor han blitt och du ammar fortfarande? :O



haha vare inte det jag menade då?? :D givetvis! sånt beroende har jag med, så får man fet ångest sen när pengarna är borta hähä.



någon gång åker vi dit, någon gång. hehe framtiden avgör när vi har bil

puss

2010-11-25 @ 20:15:53
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
carolina

vad gjorde du här i haga?

2010-11-25 @ 21:17:17
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!