10.11.10

2010-11-10 @ 14:29:11


Jag,Systerdotter Nicole, Syster Carolina & buttra Joa.♥

Jag börjar bli lite orolig. Jag vet att jag överreagerar och säger att jag skurit av mig hela armen och jag bara stuckit mig på en nål, typ. Där har ni mig! Haha. Nej så illa är det inte, men jag klagar väldigt ofta och tror att jag har diverse saker. Om jag har ont i magen så tror jag att alla mina organ håller på att explodera, eller nått.

Jag är fortfarande jätteyr och mår illa och jag kan verkligen inte förstå varför. NEJ, INTE GRAVID!
Jag har ätit bra de senaste dagarna och t om tagit järnmedicin, men det hjälper inte. Jag känner att jag har jättedålig balans och det är skrämmande faktiskt.
Nu ska jag sluta beklaga mig och återgå till att städa och försöka ändra lite på inredningen och drömma om hur jag vill att vi ska ha det.


Kommentarer
Sara

Det kan vara virus på balansen...

2010-11-10 @ 14:35:47
URL: http://nanny.bloggagratis.se/
Anonym

Ovaför nacken, strax ovanför hårfästet slutar sitter två knölar. Tryck precis nedanför dom. När jag blir yr har det alltid med muskler/nerver/nåt att göra och då brukar jag trycka där. Be någon annan trycka om du är känslig, för det kan kännas rätt mycket om man trycker hårt

2010-11-10 @ 16:24:26
carolina

vad fina vi är heller hur:)Hoppas att det går över annars får du säga till mig så får vi fixa till en tid hos läkaren så kan jag ha joel då.

2010-11-10 @ 17:30:37
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!