vilka bloggar följer du?

2010-05-05 @ 18:33:44

´Jag har kollat in olika bloggar och jag vet att det finns bloggar som jag skulle kunna sitta och läsa dag in o dag ut - som inte är kända. Jag har bara inte hittat dom än. Men det är ju svårt, folk skriver " läs mig blogg" eh nej tack. Haha. De bloggar jag följer skriver jag i ordning nu också.

www.kissies.se jag vet, skäms på mig.
www.kenzas.se Skön brud :) Hon verkar lite galen, som jag!
www.kandeedrawings.blogg.se Älskar hennes kläder hon säljer, she's awesome.
www.fokis.se äsch, jag vet inte
www.towebomaan.blogg.se tuwä! Mamma till tvillingpojkar
www.twinmombabyboo.blogspot.com Sapäjna, mamma till tvillingflickor.
www.finest.se/falsksanning vem älskar inte skvaller? ;)
www.islaa.blogg.se mickis, en barndomsvän som är gravid :)



jag följer dock inte paow o dom där små skruttarna. usch.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!