Nappflaska CHECK.

2010-05-16 @ 14:05:50

UH! Jag är så stolt! BÄSI kan ta nappflaska nu :) Inte sådär jättebra sugteknik, men de blir nog bra när han fått in hela tekniken sen :thumbup:  Anledningen till att jag var tvungen o ge han ersättning var för att jag proppade i mig en ipren igår pga VÄRLDENS TANDVÄRK :( siind om mig, jäddesind. Jag tänkte inte på att man inte får ta det när man ammar och så försökte jag iallafall med Nappflaska och efter lite tålamod (LÄS: jävligt mycket) så fick han ner 40 ml iaf. Bättre än nada :) Så nu är vi på gång och de betyder att snart kan mamsen dra o träna MINST 2 ggr i veckan o få tillbaka min älskade kropp, eller så gott som iaf!



Kommentarer
Carolina

Bara säga till om du behöver barnvakt när du tränar ujag kan ta honom under den tiden och gå runt på stan med honom:) vad har man annars sina syskon till?

2010-05-16 @ 16:27:02
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
towe

kan man inte ta en irpen när man ammar? de kan man ju när dom ligger i magen :s:s vet inte hur mycket starkt skit jag tog, och nu när jag tänker på det.. när jag hade mjölkstockning fick jag tabletter på bb, och ammade ändå? hmm :s

2010-05-16 @ 18:56:18
URL: http://towebomaan.blogg.se/
towe

emily!! :)

Jag kollade upp de där med ipren, och man kan använda när man ammar trots att de går ut i mjölken, och med rätt dosering! Kollade på sjukvårsguiden eller nåt sånt :P Blev så jävla ställd eftersom dom sa att jag fick ta när jag ammade :P

2010-05-18 @ 11:16:06
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!