morrn morrn

2010-05-31 @ 09:02:39

Jag skrev ett jättelångt inlägg nyss och det bara försvann JAG BLIR CP! ÅH!
Funderar iallfall på vad man ska göra idag då de blir ganska varmt (18 grader) :D Kanske ska dra o bada en sväng, nån som ska med om så blir fallet?Synd att Joel inte förstår så mycket än men det hindrar inte mig från o umgås och leka med han så mycket som jag faktiskt gör. Idag är Victor ledig med. Men vi får se vad dagen har att erbjuda, inne ska vi iallafall inte sitta :) Nu ska jag plantera om blommmor - äntligen! Victor köpte blomjord igår. Tack baby!



Nu jävlar blir de schteeek


Kommentarer
Anonym

Hej!

Villket program använde du för att göra bilderna på din blogg så fina?

2010-05-31 @ 13:44:31

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!