matame

2010-05-30 @ 22:28:27
de betyder döda mig på spanska. Jag suger på spanska nu :( Jag kan inte prata det längre jag blir så sur o ledsen helt ärligt talat. Det är ju lixom mitt modersspråk. Till o me andra som inte e chilenare eller latinos pratar bättre spanska än mig. Jag blir så ledsen så ; matame eller lär mig spanska igen. Jag har faktiskt kunnat flytande ( no shit?) haha. Jaja, jag får väl tröstäta lite senare :) Victor slutar vid kvart över elva o jag bara LÄNGTAR tills han kommer hem med McDonalds mat, Yum! Vi har ju ingen frys så vi har aldrig nån mat hemma i denna jävla barack så vi får dra o köpa varevigaste dag. Skönt med hemflyy till den riktiga lägenheten. Jag längtar ihjäl!

Kommentarer
Carolina

du får ta och prata lite spanska med Joel.Jag pratar spanska med stina så jag inte ska glömma bort spanskan helt. vad skönt för er när ni får flytta hem till lägenheten.

2010-05-30 @ 23:03:00
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!