I have lost my best friend, I love you so much. ♥

2010-05-07 @ 20:46:49



jag saknar dig än, tiden går men det gör fortfarande ont. Jag gråter efter dig och hoppas på att du ska komma tillbaka. Jag älskar dig, jag saknar dig. Ibland när jag tittar på Joel och han gör ljud ifrån sig eller bara ligger och sussar så sött så tänker jag på dig, hur du såg ut när du var bebis, hur fridfullt du sov, hur dina föräldrar tittade på dig och aldrig ville släppa taget om dig. Och nu finns du inte, du existerar i minnen. Men du finns inte så man kan krama dig, titta in i dina ögon och säga " jag älskar dig min vän". Jag får inte längre spontana samtal från dig, ingen som skriver till mig på MSN att jag ska komma och se på film, eller bara umgås. Finns ingen som du Niklas. Jag älskar dig, jag saknar dig. Jag saknar oss, våran vänskap..

Gud, vad jag saknar, mitt hjärta är krossat.


Kommentarer
KAN DEE DRAWiNGS

Vilket tragiskt inlägg :(



Men jag blev däremot otroligt glad över din kommentar! Massa kramar :)

2010-05-07 @ 21:11:53
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Bina

<3 <3

2010-05-08 @ 09:40:56

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!