I am who I am.

2010-05-29 @ 19:05:41

Jag är den jag är och jag förändras med tiden och jaa, nu har jag förändrats för att jag har blivit mamma. Visst, man behöver ju inte sitta i ett hörn och deppa och tycka att ens liv är slut, men man behöver ju inte festa som en jävla häst varenda vecka. Lixom, thats not me. Förstår inte varför det är så svårt att acceptera? Jag kommer aldrig bli den jag var innan. Visst, jag är Emily MEN jag är mamma också och det blir att jag börjar umgås med folk som har barn. Det går inte att umgås med nån som inte har barn,vareviga dag. Snälla, vad ska man göra? Sitta på rummet o prata om pojkar? Stackars barn måste ju tråkas ihjäl. Nej tack, jag väljer att umgås med andra mammor och inte endast för min skull utan för Joels också. Jag börjar bli jväligt trött på att höra att jag förändrats. NEWSFLASH. IM A MOM NOW. Jag kan inte ränna runt som innan. Så är det bara. Just take It. Så trött på allt skitsnack o allt jävla drama, snälla grow up och sluta klaga på mig, de börjar bli jävligt tröttsamt.

VEM ÄR NI ATT DÖMA? Omg, Snälla?


Kommentarer
towe

vad du är snel,:D Du är med fin alltid, osminkad osm sminkad, ruffsigt morgon hår eller fin kammat! ALLTID!!!!



Vem klagar på dig? :O :O

2010-05-29 @ 20:18:27
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!