födelsedagsfirande

2010-05-23 @ 13:37:40

halo. Nu är vi hos Gisela och Christian ( vics mamma och styvpappa) och ska fira honom. Han fyller år på Torsdag, men de jobbar så vi ska fira lite här idag :) Nu håller Victor och Gisela på att laga mat! Gotti gott gott! :) Sen blir det tårta. Hoppas min jäkla tand klarar av det bara. Jag åt glass igår och jag höll på o döööö, hade så jäkla ONT. fy! Jag fick ju en akuttid och de borradei min tand och la en fyllning men de gör så ont nu. Riktigt ont! Ska be om en till akuttid och dra ut den. Gör de ont o dra ut tänder? Jag är lite förbannad för att jag bad faktiskt om en akuttid och de enda de gör är att ta bort min gamla fyllning o lägger in en ny. Vilket resulterar i att de götr ännu ondare. Lixom hallå? Hjälp mig. Jaghar ont. Dumma tant :(

Snart blir de mat! Mumsigt. Mysigt att vara här Hos dom tycker jag. Dom är helt underbara♥


Kommentarer
Anonym

Det beror på hur hårt tanden sitter fast. min första tand dom drog ut kände jag inte men min andra tand aj fan vad ont jag hade efteråt och blöde i 2 dagar i munen men jag får skylla mig själv tog ingen bedövning.men det kostar rätt mycke att dra ut tänder.

2010-05-23 @ 20:59:58
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!