Fatorexi? Anorexi? Ignorans?

2010-05-05 @ 22:31:07

Jag läste en artikel i aftonbladet. Nämligen nått som het .. (varför är min text lila?) Iallafall. Det finns nånting som heter fatorexi vilket är motsatsen till anorexi. Precis som anorektiker inte kan se hur smala de är när de ser sig själva i spegeln, så kan de med fatorexia inte se hur stora de verkligen är. (?) MEN SERIÖST ELLER!? är man stort som ett berg, ser man sig själv som smal då? HUR kan man det?  Seriöst, helt jävla sjukt vad det finns namn för olika "sjukdomar" Det finns inget som heter fatorexi, snarare nonchalans.



Kommentarer
Sabina

Hej gumman, ja det är jag på bilden :) Puss

2010-05-05 @ 23:41:47
towe

haha jaaa, jag säger inte om du är det :D MOHAHAHAHA

2010-05-06 @ 08:00:20
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Liiv

Sv: Åh, det gör jag med :O haha. och när micke blir lämnad i skogen i micke och molle :o

härligt! Jo min dag har varit bra hittills :)

2010-05-06 @ 12:36:28
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!