uh jag är så DUKTIG!

2010-03-02 @ 16:40:20



Shit pommes vad jag känner mig hurtig o bra ;) ENERGIKICK! Vad händer?
Jag har städat heeela dagen och nu syns de faktiskt skillnad! Blir så luftig o skönt när man städar o gör sig av med saker.. Garderoben tömmer jag också sakta men säkert! :) Nu håller jag på att laga mat. Ville ha den klar tills victor kom hem, men han kommer any minut som helt nu. Men ska bli gott med risotto

 

Det är tack vare jonna jag gör det! Hon gjordenämligen den godaste jag nånsin ätit.. shit vad gott det var! Hoppas jag är lika dutti :love: Nu ska jag måste jag rousa!


Kommentarer
towe

tyckte din man om maten? eller m¨ste jag lära dig bli mattant? ;)

2010-03-02 @ 19:39:29
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!