Teen mom

2010-03-13 @ 17:14:17

Innan har jag följt ett program som heter "16 and pregnant" Jag älskar såna program om unga mödrar :)♥ Eller dokumentärer om gravida kvinnor osv. Nu har de iallafall följt upp dessa tjejer igen och man får se dom på MTV varje Lördag 18.10 ( 16 and pregnant sändes också på den konstiga tiden :P ) Såg det förra Lördagen och det finns en jäkla brud som jag stör mig på! Hon har en dotter som heter Leah, hon sitter bara på sitt arsle och skriker åt sin dotter och blir sur och vill käka antidepp piller bara för att ungen råkar gråta lite ibland. Inget fel med att äta tabletter, men att göra det för att - som det verkar på henne- visa hennes kille att hon inte orkar är lite fel. Don't ya think? usch henne tycker jag inte om :P




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!