Färgning av hår..

2010-03-09 @ 19:38:41



ska färga håret svart idag :) Vill egentligen inte färga,m tycker om hårfärgen jag har nu men de blir så dyrt om jag ska färga utväxt varje månad :( SÅ NU BLIR DE SVART! mihih ♥ Haft mamma och syster på besök nyss, jätte mysigt. Har gått på stan idag :D Kändes bra till en början sen fick jag lite aj aj men tvåpanodil på det så mår man toppen sen.Nejvars men de va skönt att få komma ut lite och lilla bäsen sov heeeela tiden. Så dutti så..

Nu måste jag kila, lilla bäsen kallar. Puss ♥


Kommentarer
Carro

Jag måste också ta och färga mitt hår snart känner jag.hoppas att det vart bra. vilket märke köpte du denna gången?

2010-03-12 @ 00:39:43
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!