BF+4 = sista dagen?

2010-03-03 @ 08:39:15


6 minuter mellan värkarna och slemproppen har gått. Ingen garanti på att det är på G bara för slemmisen gått, men värkarna gör så ont,så jäkla ont! fyfan alltså.. Nu får jag hoppas på det bästa! Ringde förlossningen och de sa att jag skulle komma upp så de får titta, men jag vill inte åka upp för att lika snabbt bli hemskickad. NO WAY!

Har ringt Victor, han är på jobbet men kommer nog hem snart. Han har utbildning och vi sa att bara för att det är så viktigt så kommer han säkert ploppa ut då- och nu sitter man här med V-Ä-R-K-A-R - men jag förstår att det kommer bli 7489397 gånger värre när de värre när de väl sätter igång. Skulle vara rätt sjukt om han kom idag, för min moster sa att det skulle bli en pojke = rätt och att han skulle komma idag.. så vi får se, vi får se! :D

Ae om jag ska ta o försöka sova?
Btw, har aldrig andats såhär mycket när jag skrivit ett inlägg.
Puss sålänge♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!