att välja golv..

2010-03-18 @ 18:36:12

Nu har vi varit och hämtat lite tapet och golv prover, så vi ska gå runt i lägenheten senare och se vad som passar. Det finns en skiiiiiiiiiiiitsnygg tapet (brun) som jag vill ha.. Samma som ni har i vardagsrummet på eran fondvägg towe. Mjau, vill ha den nu. det var rätt fina tapeter man kunde välja mellan faktiskt. Blev chockad. Golven däremot, var sisådär, men de funkar. De ser typ ut såhär ..



OBS!  notera att de inte exakt ser ut såhär, men nästan.. :)


Kommentarer
Carro

skickar du dom hem till mig i stället? jag har tapeter från 18-talet så kan du få mina tapeter. nej då ska ju ändå flytta snart.

2010-03-18 @ 22:01:15
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
towe

Haha jaahaaa ni ska härmas? ;D haha, jaa ma kan ju säga att de va lite skillnad på åra tepeter och din bild du ritat :D



Men den är riktigt snyggt, vad ska ni ha i bebbens rum? :)

2010-03-19 @ 09:36:28
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Bina

sv: Du får träffa Fridolf när du vill gumman.

Men han syns endast om man liksom låtsas att han står där i hallen. För han finns inte på riktigt.

Men det förstod du kanske. Inte? Nehe, men det är bara en låtsaskompis jag har skaffat.



Risk för att folk kollar konstigt på denna kommentaren, men fuck whatever - Yes jag är störd!



Pussaaah! <3

2010-03-19 @ 23:18:02

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!