1 mars

2010-03-01 @ 15:32:50
Sitter hemma hos Min extra mami Bettan med Jonna & mini(  hennes son)..  JAG ÄR SÅ SUGEN PÅ MCDONALDS!
Vi var och kollade på lägenheten och jag blev super positivt överraskad, låg precis vid polishuset as nära och bra när man legat i fyllecell xD haha nejvars!;) men de skulle bytas ut tapeter och golv i några rum och de skull fräscha upp ställer lite.. Vi ska kolla på två stycken tvåor i såpkullen med. Men jag tyckte om den lägenheten vi kollade på, JÄDDE MIGGE! och det ligger inte nära hageby, helt sjukt! :) känns som ett stort steg för mig att lämna det området och det behöver jag faktiskt. Jätte nära ett dagis osv..
Ja, men jag blev superglad iallafall! :) och om 8 dagar är det min födelsedag. På tal om ingenting :) mihii.. ae, nu ska jag vara social, ska till barnmorskan sen vid 17.00 också.. Jag som inte ville dit igen, hoppas hoppas verkligen de är sista gången nu! Pusspuss sålänge

Kommentarer
towe

Men ska ni flytta till en tvåa? :O :)

men du, var det lägenheterna som har en stor terrass?

2010-03-01 @ 18:29:44
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!